Fotogalerie

#
Vzácná již třetí návštěva v naší firmě -šéfinženýr projektu Cirrus z USA a tvůrce padáku pro Cirrus, Paul Johnston vpravo a šéfinženýr firmy Galaxy Milan Bábovka vlevo v přátelské diskusi “jak nejlépe navrhnout velký padák“
#
Duplicitní kontrola velikosti otvíracího rázu při otevření padáku, stlačených kuželíků z dynamometru po shozové zkoušce
#
Původní unikátní řešení instalace padáku pro rýchlý UL Shark
#
Původní unikátní řešení instalace padáku pro rýchlý UL Shark
#
Konstrukčí práce na novém padáku v PC
#
Integrální kontaine na letounu Dova Skylark
#
Dynamometry pro měření namáhání 80 kN (8 tun) a padák o ploše 245 m2
#
Instalace GRS 6/600 SD pro Evrostar
#
Předvedení vysokého výkonu systému GRS kdy po dosažení výšky 25 m je v čase 0,7 sec. otevřen padák BLOIS Franci Air Show
#
Podobná zkouška sytému GRS 6/750 SD v Hoškovicích.
#
Podobná zkouška sytému GRS 6/750 SD v Hoškovicích.
#
Testování nejmenšího padáku 40m2 pro letouny kategorie 120 Kg. test DULV Německo
#
A-270
#
A-270
#
Tým Pipistrel
#
Podzim 2015
#
#
#

Wolf Retttenbacher vedoucí týmu pilotů z Rakouska,kteří hájili barvy firmy v letech největší konjuktury paragliderů

Base ULM Saint Exupéry - náš největší západoevropský partner

#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#

Záchrany letadel

# # # #
Uspěšná záchrana letounu Samba při překročení VNE a obráceném přemetu -dva zachránění piloti z Hosína pár hodin před letišním plesem.Následovala velká radost. Velikonoce 2014. Letoun ve střemhlavém letu při rychlosti cca 230 Km/h zachránil systém GRS 5/560.
Aktivace proběhla 1,2 -1,5 sec. před vypočteným dopadem  ve výšce 130 -150 m nad zemí.
Pilot i jeho cestující bezpečně přistáli na zemi bez zranění.
# # # #
Systém GRS zafungoval správně i při 10 tumblech. Úspešná záchana při neuspěšné akrobacii, ale dopad přes hranu příkopu. Vše fungovalo spávně, ale minimum 80m výšky pro tento padák GRS 6/473 SD v ploché vývrtce nebylo!
Scházelo 20m - záchrana se nezdařila.
Zde i malá výška cca 60 m stačila pro tento padák GRS 5/473.

Zkoušky GRS 6/960 při 1500 Kg / 250 Km/h

Místo: Mělník - červen 2010

# # # #
Jedna tuna a šestsetpadesát kilo železa -bohužel jenom archivní snímky -už nám byly odcizeny na letišti v Mělníku - kdo asi?
Měřit se musí vše-uvnitř tuny a půl -měřící laboratoř Mi 8 v akci.
# # # #
Měřit se musí vše-uvnitř tuny a půl -měřící laboratoř Mi 8 v akci. Povedený odhoz z elektroháku a za 5,5 sec bezpečné otevření.Padák se snáší s opadáním kolem 4,3 m/sec.Má mnoho řad slotů pro snížení opadání. Na snímku nejsou vidět- jsou vyretušovány i když je padák patentován v Evropě i USA.

Záznamy z měřících přístrojů.


  • GALAXY HOLDING s.r.o.
    Třída 1. máje 24a
    460 01 Liberec 3
    Czech Republic

  • Monday - Friday: 8:00-15:00
    IČ: 227 74 025
    DIČ: CZ22774025
    tel./fax: ++420 48 510 44 92
    mobil: ++420 777 55 00 91

  • CEO, design: milan@galaxysky.cz
    Design: design@galaxysky.cz
    Marketing: production@galaxysky.cz
    Accounting Office: uctarna@galaxysky.cz

  • Instruction for fireman and rescuers